Sep 21, 2010

Kegilaan




FAKTA menarik :

Mahluk yang bernama Azie, dia x topup langsung since akhir bulan puasa, sampai lah Hari Raya. Dah naik U haritu baru dia topup.

Gila kan? Well, yalah. Biasa org time nak raya. Hamboi, bersms sakan. Calling2 semua member. Itu la kebiasaan. Yang x biasa tu aku. Semua org wish sms aku x reply. Adalah seketul dua yg aku sempat wish and reply. Yang selebihnya. Sorry guys. Aku tahu. Korang mesti menyumpah2 kate aku sombong la itu la. Yalah, mesej ajak raya, tanya kat mana semua aku buat dek je. Again, sorry. Really mean it. Seriously aku mmg x berapa layan hp aku. Aku selalu put it on silent mode and letak kat bilik. Kadang2 dalam laci sebab tanak budak2 main. Sebab. Entah. Maybe aku dah tua, da tak minat nk bersms mcm remaja :P. And oh, yelah, bpe hari aku dkat thailand. Takut mahal, kredit habis :P Lagi satu. Bg aku on dgn off hp time tu sama je. Aku tak suka bila aku harap sms dari certain someone. Tapi yg dapat dari org lain manjang. Aku x suka msg aku x direply. Tunggu lama2. Still tak muncul. Tak suka. Tapi bila dah mcm itu x pe lah. Aku x marah pun. Cuma sedikit kecewa. Kepada semua kawan sekolah, matrix, UTHM. Semua yg tak dibalas itu. Maaf zahir batin ya. :)

No comments: