Apr 13, 2011

Hey soul sistah~




Akak aku kan, haritu die masuk paper The Star~
dia tubuhkan satu group kat facebook ni, GBSM.
(feel free to join :)
di mana beliau mengumpulkan majalah-majalah yang orang da tanak lagi.
lalu mengedarkan kan nye ke arah hospital dan klinik2..
untuk orang baca sambil menunggu~

yela, daripade duk melahu berangan baik membaca..
kan2?

yang best la kan..
before dia edarkan magazines tu..
aku la jadi penapis nye..
klu ade kat umah tu..
memang berejam aku duduk bace..


buku mcmni biase beliau beli untuk bacaan daku dan bonda ku..


ha, ni magazines nye~


kadang2 abang2 ku..
juga menulung mengedar ke serata pelusuk..
aku?
hanya mampu menyokong dari belakang..
tunggu eh along, nnt aku da ade kete vroom2, aku pun join la same..



ehh aku jadi cover novel la!
takyah nak perasan sangat la -___-

kthanksbai

No comments: