Sep 16, 2011

My blood type is red

Lalala~
Nak brag aaa ni..
haritu, on the 13th of Sept,
I finally got to donate my blood!!
after 4 kali attempt
ngeh3..

MySpace

1st time dekat matrix fail sebab blood bag dah habis..
2nd time kat U sebab berat tak cukup.. I was 44kg, daaah..
3rd time kat U jugak, tak pass sbb greengoblin tak cukup.. eh pandai2 ko tuko name, haemoglobin la..
4th time berkejar-kejaran ke bp mall, skali bayang2 nurse pun takdak.. tgk2 jam skali da pukul 10 mlm upenye time tu :p biasela, flight delay..

MySpace

soalan: yang ko ni semangat sangat nak derma darah ni apesal?

jawapan jujur: sebenonye aku nak tau blood type aku ape je..
jawapan emo: weyyy skati aku aaaa! darah aku, bukan darah kau!! ko nak kena torres?
jawapan geli2: nak membantu insan yang memerlukan..
jawapan scientific: sebenonye derma darah ni tak jejas or improve kesihatan kite pun, its all about your personal satisfaction to help others..
jawapan jahat: sume sifat malas n marah aku akan keluar besame darah itu lalu ditransferkan kepada bakal recipient.. muahahahhaha..

so, current weight = 46kg
current blood type = B positive
current mood = blah



*gamba hiasan*
time kena cucuk: sakitsakitsakit >.


kthnksbai.





1 comment:

Anonymous said...

aimi nih.... hahah ur long lost cousin... ewahhh...


wow.. dapat derma darah tuh... canggih...... marbeles gitu!!