Apr 28, 2012

In your head



Belum habis jetlag dari Klang, lepastu Pahang..
Dah nak kena balik Muo
Pagi2 emak sudah telepon
"BALIK CEPAT. HARINI JUGAK. noktah"
T-T
baiklah mak..
thats the least I can do, balik umah teman mak..
kadang2 bukan tolong pape pun..
bukan boleh mesin rumput ke, betukang ke..


oh
aku harus menjadi energizer bunny
the energy never ends~
test 2 sedang menyusul
final lagi
assignments
PROJECTS!


Ya Allah,
tenangkanlah jiwa aku supaya dapat menyelesaikan semua benda dengan lancar..
elak kan aku dari lalai dan ingatkan aku supaya rajin beribadah even busy konon2..
sesungguhnye aku tuntut ilmu ini kerana-MU
Ameen~


p/s: kesian dekat ibu bape kepada insan yang kawen muda.. tak sempat nak merasa gaji, jasa anak itu, dah tepaksa bagi kat orang lain.. boo~ 

No comments: