Feb 23, 2012

Hello, yes this is dog



Sudah menjadi kebiasaan apabile aku memberitahu orang
aku suke anjing
reaksi orang mesti

"EWWWW ko suke anjing?? harom weh.. geli3.."

bukan salah org tu, tapi dah memang masyarakat kite
dibesarkan dengan tanggapan macam tu..
bile sebut anjing je, haram..
memang la haram pun..

tapi tahu tak sebenanye anjing tu
haiwan yang paling awesome
(selain unikorn dan nyan cat)

kalau tak takde nye org nak panggil die
"mens best friend"




kalau ko tengok dog whisperer
yang encik ceaser milan tu..
sure ko tau bahawe anjing tu sangat best..



oh dog..



serius kalau tak harom memang aku da adopt sekandang..
ade jugak terbaca dalam paper
news pasal anjing ni, die duduk sebelah tuan die yang dah mati..
berminggu2 die tak beralih..
sadis weh..





yang ni hachiko..
anjing jepun yang paling faithful sekali sampai ade buat movie pasal die..

aku ade movie tu tapi tak tengok..
takut nanti ade org potong bawang pulak kan kat sebelah..
aku tak suke tgk cite sedih2..
nanti aku sedih (dah memang lah)
tunggu la mood aku gembire baru lepas tunang ka
baru aku tengok cite tu..


takpe, nanti di alam lain aku simpan seko anjing..
and jadi kawan baik die :)
sayang sangat kat anjing tu..



buat mase ni hanye boleh meluahkan kasih sayang pada feline sp.



p/s: akak aku kate, lebih baik berbuat baik kepade binatang, sebab nye, binatang ni hati suci, takde perasaan hasad dengki.. and aku percaye jugak binatang akan ingat once kite buat baik dengan die.. :) klu tak takde nye kucing tu nak datang meleset2..



.

No comments: