Apr 10, 2014

Selamat Tahun Baru


Assalamualaikum.

Anggap lah aku menggunakan kalender alien berkepala tapir di mana semalam ia baru menyambut tahun baru padahal sudah pun menjengah ke bulan 4. Kwang3.. Haa lah, masih belum terlambat kan. Kalau engko nak kate lambat pun lantak engko lah, asalkan engko tak mencemarkan alam sekitar dengan membuat pembakaran terbuka.

Jadinya tahun baru bulan baru harus lah ada update.
Update pun sebab dah bercita2 nak blogging semula selepas menyepi selama.. entah berapa lama.. Sepuluh purnama setengah suku malam kot? (ayat sape ntah ni)

Ada orang kata aku dah stop blogging sebab dah ade "pakwa"..
Di sini sy sekerasnya menafikan sebab apa kono eh jang ape kene mengena pakwa dengan blog..
Kalau ada pakwe syok ape bole update blog letak gambau pi dating, gambau konvo sesame ke kan..
Malangnya pemilik blog ini sebenanya foreveralone maka hasrat itu tak tercapai tapi bagi sesape yang nak tengok post blog pasal date dengan pakwe boleh lah visit budaksekolahhorny.blogspot (tipu je ni sape pecaye dasar birah)

So tanpe melengahkan mase, updates!

Aku sekarang kerja. Tiap hari bangun pagi mandi semayang pakai baju, pigi kerja, balik kerja, mandi, tidur. Repeat until die. Hahaha.

Masih setia bersama KaiSaRa kuning. Walaupun lelaki yang dulunya menyukai aku kerna aku membawa KSR sudah pun pergi ditiup angin lintang. Muahaha.

Aku masih dengan cita2 yang sama. Sedang mengumpul modal lah kiranya. Nak jadi bisnesman je belum, sesapa yang nak bisnes partner sila pm. Bisnes partner aku ada da, tapi dia tengah busy dengan day job dia, hari2 balik pukul 10 malam.

Skill drumming aku masih teruk, bahkan bertambah teruk semenjak tak sempat prektis dek busy dengan hal duniawi akan tetapi di mana ada kemahuan di situ ada buah pisang yang baik untuk melawaskan berak.

Fizikal pula, aku sudah mengurus dengan jayanya tanpa bantuan korset, bengkung, mahupun pil pelangsing. Jangan tanya bagaimana sebab kalau aku tahu bagaimana sudah tentu aku sudah menjadi usahawan jamu seperti Kak Ton. Comel tak Kak Ton??

Bidang pelajaran pula..eh aku sudah pun tamat pengajian tapi ternyata aku merindui zaman belajo di UTHM dahulu. Wuuu.. T-T Percayalah zaman belaja kat U is the best years of your life. So kepada sesape yang masih belaja, enjoi lah puas2 membina memori gittew.. (jangan buat maksiat sudah, aku tak suruh okey)

Sekian itu saje untuk hari ini.. Nanti aku edit post letak gambar supaya less hambar..
Ok rhyme, da bole jadik rapper lah aku.

kthnxbai.




No comments: