Apr 16, 2014

Tips Tambah Tinggi


Peace be upon you

Tahukah anda, beberape bulan yang lalu I came up with this theory
"Semakin kurus anda, semakin tinggi anda kelihatan"
Aaaand, untuk menyiasat hipothesis itu, aku pun cuba experiment..

A few months later, ternyata..aku sedar
aku tidak mempunyai pembaris panjang untuk mengukur ketinggian
jadinya..
Ia masih tidak terbukti.. kah3!

Aaanyway, suatu keajaiban telah berlaku, di mana ada orang menegur ketinggianku
yang seakan-akan telah bertambah.. :3
jeng3..



Sila klik untuk mengurangkan penyeksaan terhadap mata

Tipu je sebenanye tu..
Aku masih dengan ketinggian dahulu, iaitu 16x cm.. Y-Y
Namun, untuk tak mengecewakan mana2 pihak, ini lah dia tips2 nak 'nampak tinggi'
or nak 'tambah tinggi'
sukati ko lah..
tips ni aku mengarut aje, takyah la pecaya sangat..
hahaha..


1. Pakai seluar skinny (only valid if kaki kurus)

2. Pakai warna hitam (hitam always work!)

3. Pakai kasut tinggi (duhhhhhhh)

4. Rajin melompat sejak kecil (betul ni dulu cikgu aku cakap)

5. Amalkan stretching setiap pagi (dekat youtube berlambak, cari sendiri)

6. Lepak dengan kawan2 yang rendah (ini kejam okey)

7. Buat pembedahan tambah tinggi, RM200k aje (untunglaa kaye)

8. Ambil gambar dari angle yang nampak tinggi (kamera jangan tinggi bebeno)

9. Postur kena sihat, jangan bongkok (sapela dulu suke tegur postur aku..)

10. Masa kecik makan Calciyum. (heh? mase aku kecik dlu tak wujud lagi haa)


Aaaaanyway lagi. Biarlah anda rendah ke tinggi ke. Yang penting anda tak menyusahkan orang. Tinggi tu semua fizikal, jangan judge orang semata-mata sebab fizikal mereka. Mereka bukan objek okey, mereka ada perasaan. Paham? So lelaki kalau pompuan mengata tentang ketinggian anda, usahlah berasa insecure, cause you are amazing just the way you are :)





Haa boring2 ter search pulak kan tinggi mahluk2 ni.. Tengok tu Ariana Grande, 153cm je tau, comel gilossss..



Selena Gomez 165cm je.. Aku lagi tinggi :p 



Orang putih, standard aaa tinggi.. Genetic!


Kthnxbai.


No comments: