May 13, 2012

I don't like texting..





meow?


(Why?)

Here are the possible reasons..


1. I'm getting old.. texting are for remaja and young people. kan?

2. So malas to type the sms, sebab tak suka short form (habit yang terserap daripada seseorang)

3. Seriously malas nak type sms, maybe keypad handphone tu keras kot -__-

4. Malas lagi (perlu diulang 3x, lebih afdal xD)

5. Texting is such a waste of time, I prefer calling.

6. Leceh, karang type Salam tak boleh, type bye tak boleh.. sume konspirasi..

7. Teringat dekat satu baris yang dibaca :) sila rujuk rajah 15.. tapi aku buat jugak.. lalala~

8. Aku tak penah excited pun bile sms masuk, sebab 99% kebarangkalian sms tu datang dari Celcom -___-

9. Most of the time, handphone aku tu duduknye kalau tak bawah bantal, kat dalam beg.. errkk..

10. Terbaru, handphone aku juga telah weng speaker nya, kadang2 bunyi, kadang2 bisu.. dah menopos agaknye (jangan bagitau die, nanti die merajuk aku takde duit nak beli yang baru)





So, kalau aku lambat sikit (3 hari) balas mesej tu, sile lah paham ye :p
segala kesulitan tak dikesali sangat pun..


yang ikhlas,
pemilik SE-C930.



No comments: