Jun 15, 2012

Dreams until your dreams come true


A quick update..

cakap pasal tido
lately I have a weird habit..
bukan habit sebenarnye tapi entah lah..


tau tak, sebelum kite terlelap
kite akan melalui satu stage ni, REM
rapid eye movement i think?
and thats when your wild mind akan think of random thoughts..
like what happen to you pade hari tu..
or if your mind tengah worry bout something..

itu yang sampai terbawak2 dalam mimpi tu..
okay in my case..
selalu sebelum tido aku akan main game or read something
sambil main game sambil cakap sorang2..
selalu nye bende yang aku cakap tu aku rase kelakar..
hanye aku saje yg paham
hahahaha..


then bile aku nak terlelap
mesti fikir ape belaku the whole day, mcm muhasabah la kan
the thing is...!
memang routine aku before tido ialah 9gag
so bile nak telelap time mamai2 tu, terfikir pulak post yang kelakar..
secara otomatik nye aku akan tesenyum pastu "tekekeh"
gelak mcm keh3, bukan kah3..


perbuatan tu adalah separa sedar..
kire macam aku tak dapat control, tapi aku sedar
tapi agak menghiburkan la jugak
cuma kalau orang tak tau mesti die ingat aku ni ngigau ke gile ke..


Lagi satu, ialah lucid dream
sebenanye, aku mcm boleh lah bab kawal mimpi ni
betul, like really
dari aku sekolah dulu aku selalu decide aku nak mimpi ape
and selalu akan bejaya..
sape nak blaja, boleh tanye aku
poyo
ngeh3


ceritanya, semalam aku tido pastu bangun pastu
nak sambung tido pukul 4 am
time tu lah, aku baring...
then terlelap.. then i realized
i can open my eyes, but i'm in a dream..
time tu aku fikir dalam serabut mamai2..
aku nak mimpi ape eh?
totally blank...
ape yang aku selalu wish to happen in real life??



totally blank =.=
nampak sangat sekarang ni tengah takde cita2, misi dan visi..
last2 mimpi jadik ghost hunter..




appara~

No comments: