Oct 28, 2012

Bed of roses~



Bilik aku sekarang ni, sangat cozy..
Kemas, bilik air dah macam hotel
(hasil usaha zatika izwani, timakasih!)

ade drumset kesayangan..
ade meja, katil, lengkap lah semua..
berape hari kat rumah ni aku lepak bilik je, buat perler beads..
jiwa pun tenang..
nanti aku post gambar beads aku buat, cantik wooo..
:P

tibe2 aku terfikir..
best jugak kalau ade ofis sendiri kat rumah kan..
kerja dari rumah je..
tak kisah la bisnes ke, design ke, bukak bengkel ke, bla3 ke..

tak payah stress drive berejam2, pegi ofis bagai..
tak payah menghadapi politik kat tempat kerja
bebas dari sebarang scandal..
tak payah duduk gosip sane sini..

dah memang aku pun introvert,
lagi suke duduk sendiri..
agak2 laki aku bagi tak aku keje kat umah eh?
nanti boleh aku kemas umah, masak2, tunggu die balik je hari2..
hahahahaha

ew.


No comments: