Oct 27, 2012

Inilah cinta sejati.. -__-



Abang aku: Weh, ko ni dah beli moto pun still nak tenung eh gambo tu hari-hari?

Aku: Yelah.... (sambil baring-baring pegang katalog kawasaki..)



Semalam siap mimpi balik rumah sewa, cari Si Kuning..
Rindu :/
Well, aku sayang die..
Aku panggil die sayang..

(Note: aku juga panggil henpon, laptop, kete, dan lain-lain dengan panggilan 'sayang'. Kajian saintifik menunjukkan barangan yang sentiase dipanggil dengan kata2 positif tahan lebih lame.. kot, hahahaha)


mau nye tak sayang..
dah berape tahun pendam..
dari 2009 kot..
first time nampak, wau..
"One day I'm gonna have that..."


lepastu ada satu hari tu, time raya
kawan Jeri datang rumah, bawak sebijik kaler putih..
eksaited aku, siap try2, amik2 gamba lagi xD


lepastu 2012 baru hantar proposal kat mak..
"Permintaan Sebijik KSR untuk Kegunaan Harian dan Memuaskan Nafsu"
hahaha..
mak tak kasi..
abg2 pun tak kasi
bahaye katenye..
semua sayang kat aku..
abang aku kate ko beli moto biase ajela, honda cup
yang mengada nak yang tu buat ape..
ade je moto yang lagi power, harge lebih kurang..


clearly dia tak memahami cinta pandang pertama
(hakkk tuihh)
aku dah try da wehh tengok moto lain..
takde perasaan..
hati dah nak yang tu
nak buek macamano..
dah sampai satu tahap
tak boleh terpandang kat jalan ke kat mane..
terus rase nak nangis, nak melompat..
dah macam peminat justin bibir kat konsert tu ha..
hahaha


so akhirnya..
setelah merajuk merayu berbahas..
mak bagi juga..
tengkiu mak :*


gambar ihsan dari mijan masterpis~


dah sekian saje kisah cinta aku pade hari ini..
selamat hari raya, bye2..

No comments: