Nov 10, 2012

Love the skin you're in :)


Assalamualaikum!
Hello holo hola
Just a quick update!!

I finally found a facial wash that suits me like oh so magic :)
jeng3...

here it is!!



Cetaphil Oily Skin Cleanser..
I'm on my second bottle now..
Tapi takde pump pun macam gamba ni..
1 bottle lasts like few months jugak la..
Very soft, tak berbuih sangat..
Very gooding, improve my skin condition in 1 week
Jarang2 I breakouts dah
Kalau stress memang la akan breakout kan :p


Price: RM 55
Where to get: Guardian or Caring Pharmacy
Watsons takdak..


Flashback
I dah pernah pakai :
- Clinique
- Dermalogica
- Avene
- SebaMed
- Neutrogena
- HadaLabo
- Clinelle

and nothing suits me like this baby here..
:)
sesiapa yang rasa dah despair dengan pencuci muka masing2,
boleh la try Cetaphil..

this is my personal opinion, cetaphil takde pun blanje I goggle ke ekzos ke no plate baru ke..
Y-Y

kthnksbai.

No comments: