Dec 21, 2012

Hungry man = Angry man >:(




that does look like me isnt it




Kalau nak tahu satu rahsie..
aku paling senang merajuk time lapar..
hahahaha..

same macam mak aku..
kalau die dah ajak beli makanan ke
ajak makan ke
jangan aje bagi alasan..
kang keluar banshee yang menakutkan..
aku pun same mcmtu..

kalau time lapar agak2 perut nak masuk angin tu
wajib makan! tak kisahlah makan roti pun takpe
sebab nanti, perut aku sakit :(
serius sakit, kena letak minyak angin bagai..

haritu kat lebry boleh pulak la kan
aku terlapar gile
nasib baik termukemasam je, tak mengamuk
kalau tewas ngan emosi, memang aku da melalak depan azree ngan adip..
hahaha

so, the key to making me happy,
FOOD!
senang aje kan :p
aku tak minat gelang mas, ramtai belian sume tu..
aku minat kat ekjos carbon yoshimura je
kthnksbai.




.

No comments: