Dec 17, 2012

Sori mak..!!



Alahai mak ku..
sudah tentu mak ku tau bahwe sanye aku ni seorang pendiam
dan tidak suke berkate2..

lain pulak dengan mak ku yang memang ringan mulut
ade je topik perbincangan..

tapi tadi kan..
aku yang kurang kesabaran ni
boleh pulak ter mini rage dekat mak..

punca nye, dari muo sampai ke batu pahat
aku drive, mak kat sebelah jadi radio
aku pun melayan topik2 beliau sampai terlajak salah jalan
-_-"

pastu sampai pam minyak nak isi minyak
mak boleh tanye "nak isi berape eh?"
padahal aku dah bagitau dari muo lagi nak isi berape
time separuh jalan pun aku repeat lagi
dah tibe pam minyak aku bagitau lagi
ade la dalam 5-6 kali die tanye
aku dari jawab volume 5 dah jadi volume 80..

nak buat macamane,
orang mude, hati panas
sepatutnye kena sabar ngan orang tua kite ye rakan2..
sori la, tak bermaksud pun mak
sayang mak ketat2~
:*


okdahbye!

No comments: