Aug 5, 2012

Cerita melayu lagi..

.



papapapapapapapa papapapapa...



Assalamualaikum!

setiap kali sebelum makan nasi, nanti mak aku tanye, ok tak lauk? temasin ke, terpedas ke?
kalau abang aku jawab "pedasnyeeee!"
mesti aku marah..
sebab, aku ni pelik sikit.
selagi takde orang tegur, mesti aku rasa normal je..
bila dah denga orang tu cakap pedas, otomatik aku rasa pedas.
hahaha..



which, reminds me of this episode of How I Met Your Mother,
dalam episode ni, dia kate
kite takkan sedar bad habit someone tu, until ade orang yang tegur..
(bile dah sedar, bunyi kaca pecah.. hahaha)
I totally agree xD



well, sebenarnya kat sini
aku nak cakap, watching HIMYM tu best
because I can relate to those things
aku pun ade ala2 robin sikit kottt..
even yelah kan, cite tu omputih, so memang tak same dengan kehidupan aku..
(aku tak penah pun lepak dengan close friends kat mclaren's bar, dekat sofia parit raje ade lah)
:p
tapi overall, ade little things yang I can relate to..



tak macam cerita *cough* melayu *cough*
tengok 5 minit dah tahu ending dia macamana..
tak pun, tengok iklan dah tahu ending
-___-


cerita anak derhaka
cerita bini derhaka kat suami
cerita suami kawin 2, dera bini
cerita cinta terlarang org miskin ngan kaye
cerita kena kawin paksa
ahli koperat kaye, rumah besau tapi tak penah pun nampak keje die ape
dua pompuan suke kat satu laki
dua laki suke kat seko monyet
nangis2, gaduh2, duduk temenung atas katil


wow, thats a lot..
ha, lagi satu ade cite haritu..
cerita pasal tukar2 jantung..
dah pulak..
susah betul aku nak relate..
tah dalam mlesia ni berape ketul orang yang penah alami peristiwa sebegitu?
aaand, also that drama was so predictable
(and have sucky ending i heard)




so i have decided, hear no evil, see no evil, speak no evil.. the evil here is.. u know what.. hahaha..




bila cerita melayu ni jadi unpredictable,
maybe then i'll start watching em
no hate, just constructive comment from mi here
;)



sekian.





No comments: