Aug 13, 2012

The pawa of dreams.

.


sorry ler amik tagline Honda tapi ai prefer kawasaki :p







Pagi tadi kan, aku mimpi best!
Mimpi die macam ni..
rumah aku buat majlis
so ramai gile kawan2 aku datang
siap tido kat umah aku lagi..


pagi2 aku pegi bilik dorang, kejutkan
time tu rase macam eksaited
sebab aku tengok 'sambadi' ni tenga tido
die tido comel kot


tapi lepastu aku p tengok cermin
eh, rambut aku lain la dalam mimpi ni
cantik, macam curl pastu ada fringe
so aku dah tak pandang da mamat tadi tu, aku duk belek rambut
narsistik sungguh, hahaha..


jeng3..

lepastu, macamane tah boleh ade parti
rumah aku tibe2 tukar jadi rumah mewah, macam glass house
siap bertingkat2 lagi
sume carpet bulu2..
tingkat atas ade swimming pool mewah, wow


salah satu tetamu yang datang, band Maroon5
kah3, tahyul sangat :p
tapi, dorang boleh pulak hangout dengan aku dekat bilik music ni
aku mintak nasihat, macamane nak terer drumming
siap keluar istilah2 drumming yang aku slalu blaja
(bagusss memory kau nak!)
pastu lagi sorang tu, dia duduk sebelah aku
ajar aku main keyboard
main opening lagu MCR, welcome to the black parade


tibe2 aku boleh sandar kat dia
denga bunyi jantung dia,
dup dap dup dap
rasa suam kat dada dia
-___-
aku tak tau pun motip, tapi benda ni slalu belaku dalam mimpi aku..
aku sandar kat orang, denga jantung dia..
nanti aku siasat ape makna die
mungkin aku suke kot buat macam tu
dengo jantung org..
nanti aku buat kat kucing aku selalu eh
eh lupe, takde kucing..
-___-


dalam banyak2 aktiviti, itu yang ko suke -__-


ok dah abes cite jantung
aku pun jalan la, pergi kat bilik makan
ade band lain pulak, tenga makan2
yang logik nye, dalam mimpi ni band tu sume ckp omputih ngan aku
boleh accept laa,
sebab dulu mase kecik aku mimpi Westlife cakap melayu
hahaha..


aku diri belakang mamat ni,
aku tanye orang2 depan dia, guna bahase isyarat tangan:
"eh, dia ni drummer maroon5 kan, Ryan Dusick?"
lepastu semua gelak, kate bukan..
pastu aku cube ingat balik, sape eh dia ni
salah sorang kat meja makan tu, rupa macam James Hetfield
dia bagi aku clue;
"his name starts with bla3... sounds like a cooking bla3.."
lepastu aku teka main2.. haa Kristen 'Stew'ard!!
sume gelak, boo salah


time tu jugak la aku denga bunyi
tet tot tet tot..
dan terjage ke alam nyata...
oh, kena bangun pergi kerja.......
Y-Y
abes da mimpi tu..
seronok pulak hangout dengan orang2 cool di alam mimpi
hahaha
takpe, esok sambung mimpi lagi..



mimpi aku selalu nye complex and detailed
itu maknanya memori aku bagus.
kot
hahahaha..
dah, sila kerja dengan rajin.
rancang mimpi yang lebih berhemah next time
kthnksbai




p/s: baru lepas check gugel, betul la drummer maroon5 ni haa.. saje je nak kenakan aku eh dorang tu :p


No comments: