Jul 24, 2012

Awak kejam saya celik O.o




Awak, saye bagi awak second chance..
saye spend mase untuk awak even saye busy..
sebab saye percaya kat awak..
saya percaya awak boleh berubah..
untuk saye..
untuk mase depan saye..



tapi, 6 bulan dah berlalu..
akhirnye saye dapat tau..
ape awak dah buat kat saye...
awak kejam..
selama ni awak tipu saye..
bagi harapan palsu...
habis duit saye spend kat awak, seratus lebih..



awak dah menjatuhkan prestasi saye...
awak memang kejam........!!!




ngok ngek punya math 2, aku pegi repair sekali habis pointer sem ni jatuh ibarat nangka wangi.. kalau lah math 2 tu seorang insan bernyawa, sudah lama aku kepit hidung dia pakai perangkap tikus.. (ape punya seksaan tu, tak extreme langsung.. =.=)



HONESTLY, aku tak sedar dan salah aku jugak sebab tak siasat awal2.. aku ingatkan, nanti grade baru dia replace kat grade lama, so boleh naikkan pointer.. SEKALI, die tambah itu jam kredit daaaaaaaaa.... Even grade naik sikit...sikitttttt.. tapi, die effect pointerku yang cantik berseri pada sem ini!!!!!!!



Its okay, semua takdir.. Saye menerima qada' dan qadar dengan penuh redha dan syukur.. Di hati ini masih terbuku perasaan.. Tidak mahu malah tidak ingin membayar semula PTPTN nanti.. Cita-cita itu ibarat cita-cita ingin menjadi pemain deram yang BELUM kesampaian. BELUM okay. BELUM.



YES YOU CAN!
dengan hikmah kita meneroka..
Ya Allah, permudahkanlah..

Jika ia baik untukku, make it mine,
if its not, then I'll accept whatever comes..
Sesungguhnya Allah maha mengetahui..



:)


things to do with future partner
#78 - beat him in any first-person-shooter ;)





No comments: