Jul 29, 2012

New post takde tajuk

.



"tadi, polis datang.. dia tak bagi main ni, nanti bising2 zombie tebangun dari tido, die keluar kat tingkap tu... eee takut2.."





Ini lah kisah bila budak2 pulang ke kampung, bilik aku jadi crime scene :p
alaaaaa sorry la beloved nephews..
aku nak sangatt ajar budak-budak tu main deram
(konon2 meytal cohen la tapi noob gila :p)
taaapi, the kids are still too kecik to learn :(
sorry la, aku bukan tak bagi, tapi...
drum tu fragile..
aku takut hentam sebarangan karang terus jadi kuih deram..
nanti alif and the gang dah besar sikit, we drum together okay!



ok dah tu je.


eh ada lagi.


timakasih abang aku sebab belikan stick baru :)








lagi 5 tahun kot baru tercapai Y-Y
sabar itu penting..






setiap hari pulang kerja aku mengintaimu..
cukup duit akanku datang bersama rombongan meminang..






hungry? grab a snickers! (my favourite, whats yours? :)





sekian saja, salam nia ramadhani
-___-

No comments: