Jul 29, 2012

Dam dam dum bunyi mercun -__-

.



Lokasi: rumahku
Photographer: encik nizam



First of all, aku tak paham ape seronok gile nye main mercun?
Ye, mase kecik2 memang aku suka main mercun
sampai gigi patah, jatuh sebab eksaited main mercun
nasib baik gigi susu, kalau gigi kekal rongak lah aku sampai ke tua
=.=


pernah jugak main bunga api
letak kat atas kepale, konon nye bunga api tu macam tanduk aku la..
tanduk punya tanduk,
percikan bunga api tu jatuh atas rambut aku
adoi, sakit kulit kepala, rambut pun hangus sikit
=.=


begitulah ia..
haritu dekat office encik tu siap offer nak orderkan mercun..
jual online supplier tu, siap ade kena isi borang lagi
canggih..


nasihat aku..
tak payah laaaa..
ye, even tak payah, memang gerenti abang aku akan bawak balik mercun nanti
macam dah perkara wajib setiap kali puasa, raya
=.=


dekat berita dah mula banyak kes orang cedera main mercun..
kesian lah, baik2 muka lawa dah terbako..
pandai-pandai lah nak idop ye..
=.=



pesanan penaja:
jauhi mercun merbahaya, ingatlah orang yang tersayang. or gigi yang tersayang :B



kthnksbai

No comments: